Kundmötet

Daymaker är experter på kundmötet.

Vi ser förändrade kundbeteenden och en snabb teknikutveckling. För kundmötet innebär det ett fokusskifte till kundupplevelser tvärs kanaler under kundresan.

  • Webbplats
  • Sociala medier
  • Kundtjänst – telefon/mail/chatt
  • Fysisk butik
  • Webbutik
  • Leverans
  • Retur/byte/reklamation
  • Nyhetsbrev
  • Kundklubb/lojalitetsprogram

Omställningen till framtidens kundmöte innebär stora förändringar för företag och organisationer. Gränserna suddas ut mellan fysiska och digitala kanaler. Avgörande för att lyckas är förmågan att skapa upplevelser där digitala och fysiska möten integreras och anpassas efter kundens behov.

De företag och organisationer som försöker förstå och utveckla sitt kundmöte kan stärka sin konkurrenskraft, öka sin kundlojalitet och öka sin försäljning.

Vill du veta mer om våra tjänster och hur de kan förbättra kundmötet?

Våra tjänster