Om oss

Daymaker är experter på kundmötet och ledande i Norden på att mäta, analysera och hjälpa våra uppdragsgivare att förbättra sitt kundbemötande.

Genom olika undersökningar och mätmetoder kan vi hjälpa våra uppdragsgivare att gå från insikter om kundmötet till fokus och konkret handling i syfte att skapa förändring. Daymaker kan hjälpa alla företag och organisationer som möter kunder, från detaljhandel och tjänsteföretag till offentlig service. Vi arbetar med kundmötet i alla olika kanaler, fysiska såväl som digitala.

Vår affärsidé

Vi vill vara den bästa rådgivaren avseende kundmötet i syfte att hjälpa våra uppdragsgivare att nå bättre affärsmässiga resultat. Varje aktivitet ska mätas och varje råd ska komma från mätresultat. För oss är det viktigt att mätresultaten verkligen används i företagen. Därför lägger vi stor vikt vid att återkoppla på alla nivåer i en organisation; från ledningsgrupp, regionchefer, enhetschefer till varje enskild medarbetare.

Mäter

Daymaker är experter på kundmötet och ledande i Norden på att mäta, analysera och hjälpa våra uppdragsgivare att förbättra sitt kundbemötande.

Analyserar

Genom olika undersökningar och mätmetoder kan vi hjälpa våra uppdragsgivare att gå från insikter om kundmötet till fokus och konkret handling i syfte att skapa förändring.

Förändrar

Daymaker kan hjälpa alla företag och organisationer som möter kunder, från detaljhandel och tjänsteföretag till offentlig service. Vi arbetar med kundmötet i alla olika kanaler, fysiska såväl som digitala.

Vilka arbetar på Daymaker?

Alla medarbetare på Daymaker är intresserade av kundmötet och tillsammans har vi lång erfarenhet och bred kompetens inom kundmötesutveckling. Vi arbetar dagligen med att ge våra kunder en bild av hur deras kundmöten fungerar. Tillsammans med dem går vi igenom underlag och information för att hitta områden där det finns potential för utveckling och förbättring av kundbemötandet.

Medarbetare

Elzbieta Kwiatkowska
En bild av XL-Byggs varumärke.

Våra kunder

Den gemensamma nämnaren för våra kunder är att de aktivt jobbar för höjd kvalitet och ökad försäljning genom att förbättra kundupplevelsen. Vi är glada över att få samarbeta med flera starka varumärken samt små- och medelstora företag i olika branscher. Våra tjänster passar alla företag och organisationer som vet hur viktigt kundmötet är.

Uppdrag

Vi arbetar med kundmötet i hela Europa

Vårt huvudkontor finns i Strängnäs och vi har försäljningskontor i Stockholm och Warszawa, men vi arbetar med att utveckla kundmötet hos företag och organisationer över hela Europa. Vi kan erbjuda samma tjänster och kvalificerad rådgivning på alla marknader. Vi har lång erfarenhet av att arbeta med både nationella och internationella företag och kan skräddarsy lösningar som passar alla våra uppdragsgivare.

Våra tjänster

Vill du veta mer? Kontakta oss gärna.

info@daymaker.se
08-429 039 23