Daymakerindex Kundtjänst Sverige 2013

Daymaker är en av landets främsta experter på kundmötesfrågor. Sedan 2009 har vi årligen publicerat Daymakerindex i syftet att kartlägga kundbemötandet i butikskedjor inom den svenska detaljhandeln.

Daymakerindex Kundtjänst 2013 är en unik undersökning som visar hur Sveriges största kedjor hanterar kundbemötandet i kanalerna telefon, mail och Facebook. Undersökningen har genomförts med hjälp av metoden Mystery Shopping och omfattar totalt 1 785 observationer jämnt fördelade på de tre kanalerna. Våra observatörer har utfört 5 observationer per kedja under perioden 20 augusti – 9 september.

Onsdagen den 25 september publiceras undersökningen för första gången i tidningen Market.

Vill du veta mer om Daymakerindex ?

Vill du veta mer om undersökningen, resultat för olika branscher eller hur Daymaker kan hjälpa dig att förbättra ditt kundmöte är du välkommen att kontakta oss på  info@daymaker.se eller 08-410 039 23.