2019-06-27

Årets Kunddrivna Ledarskap

Daymaker är stolt partner till den nya kategorin ”Årets Kunddrivna ledarskap” som kommer delas ut på Habits Modegala den 3 december.

Priset delas ut till en ledare för ett svenskt företag inom mode, skor och/eller accessoarer som tydligt och framgångsrikt arbetar med att skapa en kundupplevelse som håller en hög nivå alla dagar i veckan och genom hela kedjan.

Daymakers Vice VD Lotta Eriksson sitter med i jurygruppen för utmärkelsen och på frågan varför Daymaker ville vara med och skapa denna kategori säger hon så här;
– Vi på Daymaker är helt övertygade om att det är ledarnas ansvar att skapa den bästa kundupplevelsen. Det kan omöjligt bara vara en enskild säljares ansvar. Som med allt annat man vill bli bäst på måste man ha en tydlig målbild och ledaren måste också förmedla det till alla, även de som inte direkt möter kunderna. Ledarna behöver coacha, träna och utveckla sitt team i just detta.

Habits modegala går av stapeln den 3 december men redan nu kan du nominera din kandidat till ”Årets kunddrivna ledarskap” här; http://habitmodegalan.se/awards.xhtml